poniedziałek, 2 sierpnia 2021

500 000



Jest październik roku 2012. Wtedy to właśnie wpadłem na pomysł, ażeby moimi astro-poczynaniami podzielić się z Wami. Postanowiłem, że poprowadzę bloga. Nie miał być to blog z informacjami o  astronomii tylko o mnie. O tym co robię, czym się zajmuje w nawiązaniu do mojej pasji. Chyba się udało bo właśnie stuknęło mi 500 000 odsłon. Oznacza to, że ktoś jeszcze go czyta a jeżeli tak to warto jest pisać. 




Przez te 9 lat napisałem 290 postów. Dotyczą głównie fotografowanych obiektów, ale nie tylko. Piszę również o moim sprzęcie, o astro zlotach, czy chociażby recenzuję przeczytane książki.
Żeby było jasne, czas poświęcony na jeden artykuł to na pewno nie mniej niż godzina. Oprócz tekstu trzeba obrobić i dodać zdjęcia wszystko sformatować ażeby jakoś to wyglądało i dopiero opublikować. Niestety, jest to trochę czasochłonne.





Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w tym co robię i za kolejne kilka lat znów świętować będę kolejną okrągłą liczbę odwiedzin bloga. Przy okazji chciałem podziękować Wszystkim czytelnikom. Cyferki to tylko cyferki ale mam świadomość, że po drugiej stronie jest ktoś kto czyta moje wypociny, ktoś dla kogo warto jest pisać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz