środa, 20 stycznia 2021

Klocki Lego - International Space Station


Większość z Was wie i nie podlega to dyskusji, że astronomia jest moją ogromną pasją. Nie każdy jednak słyszał, że mam również słabość do klocków Lego. Zapytacie co wspólnego ma astronomia z klockami? Ano ma...



Jakiś czas temu na rynku klocków pojawił się ciekawy zestaw. Lego Ideas o numerze katalogowym 21321. Jest to nic innego jak model Międzynarodowej Stacji Kosmicznej ISS. Wtedy już wiedziałem, że niebawem stanę się właścicielem tej zabawki. Trzeba było tylko cierpliwie poczekać na obniżenie się kosztów zakupu.






W końcu udało się dopiąć swego. Zamówione klocki dotarły a ja niezwłocznie zabrałem się za układanie. Było trochę zabawy przy składaniu stacji gdyż zestaw zawiera 864 elementy. Po złożeniu ISS fajnie się prezentuje. Zbliżone wymiary modelu wynoszą 20x31x49 więc zestaw nie należy do najmniejszych. 




Na obecną chwilę, dopóki żona nie postanowi inaczej, klocki wylądowały na komodzie w pokoju gościnnym. W związku z tym że całość jest dość delikatna a u mnie grasuje trzech łobuzów musiałem pomyśleć o jakimś ich zabezpieczeniu. Wymyśliłem sobie ot taką gablotkę. Plusem tego jest też to, że klocki się nie kurzą. Całość według mnie wygląda bardzo ładnie i estetycznie. 




I na koniec jeszcze kilka fotek...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz