poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Konkurs Forum Astronomicznego





 
Tym razem nie będę się za bardzo rozpisywał. Informacja ta jest chyba jedynie dla czytelników mojego bloga którzy nie są związani z FA a to dlatego, że na forum wszystko zostało już powiedziane.


No to do rzeczy.
Co miesiąc na forumastronomiczne.pl organizowany jest konkurs na "Astro-Fotografię Miesiąca Forum Astronomicznego". Zwycięskie fotografie z każdego miesiąca przechodzą do drugiego etapu i starają się o tytuł Astro-Fotografii Roku czyli Laureata Konkursu im. Heńka Kowalewskiego.


Pomimo, że konkurs rozgrywany jest na naprawdę wysokim poziomie próbuję swoich sił i zgłaszam do niego swoje niektóre Astro-fotki. Tak też uczyniłem w marcu. Podobnie jak 19 innych osób zgłosiłem się do konkursu prezentując zdjęcie Mgławicy M97 wraz z Galaktyką M108 o którym pisałem TUTAJ.

Ku mojemu zaskoczeniu udało mi się zająć szczytne, piąte miejsce! Jest to dla mnie nie lada sukces, którym właśnie chciałem się wam pochwalić. Przy okazji dziękuję wszystkim, którzy głosowali na moją fotografię. To, że robi się coś, co podoba się innym jest  motywacią do dalszego działania.

Na koniec przedstawiam jeszcze "pierwszą trójkę" miesiąca marca. To już naprawdę pierwsza liga!!!



I Miejsce
Autor:                                  Jan Połczyński
Obiekt:                                Rosette Nebula NGC2237





II Miejsce 
Autor : Maciej Kapkowski
Obiekt : M 53 i NGC 5053 - gromady w Warkoczu Bereniki



III Miejsce
Autor : Paweł Radomski
Obiekt : M42 Wielka Mgławica w Orionie, M43, NGC 1973 Running Man Nebula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz