piątek, 18 kwietnia 2014

Ilustrowana Teoria Wszystkiego

Stephen W. Hawking



Muszę przyznać, że jeżeli chodzi o  książki to raczej zwolennikiem czytania ich nie jestem. W tym przypadku zaciekawił mnie tytuł Ilustrowana Teoria Wszystkiego  Książka znalazła się u mnie już pod koniec ubiegłego roku. Teraz dopiero znalazłem czas ażeby ją "ugryźć. 




Jest to bardzo ładne wydanie w sztywnej oprawie a całość liczy sobie 136 stron. Autor w bardzo przyjemny sposób dociera do odbiorcy. Powiedział bym, że jest napisana w takiej formie, jak by to Stephen Hawking siedział z nami przy kawie i opowiadał historię wszechświata.




Książka podzielona jest na siedem wykładów dotyczących ewolucji Wszechświata. Każdy kolejny wykład jest kontynuacją i rozszerzeniem poprzedniego przez co odbiorca stopniowo wprowadzany jest w zawiły świat nauki o Kosmosie. Książkę gorąco polecam.






 

Rok wydania: 2010
Stron: 136
Oprawa: twarda, obwoluta
Format: 190x248
Tłumacz: Piotr Amsterdamski

1 komentarz:

  1. Widać że nie tylko ja to czytam , Szymon przeczytaj sobie jeszcze Wielki Projekt super książka .

    OdpowiedzUsuń