poniedziałek, 21 lipca 2014

50000

Witam Wszystkich Serdecznie


Będzie krótko ale rzeczowo. Mojemu blogowi właśnie stuknęła 50-ka. He he he. Jak się zapewne domyślacie chodzi o liczbę odwiedzających go osób. Rozpoczynając "Bloggerową przygodę" nie liczyłem na tak dużą - nie chciał bym tu nadużyć tego słowa - popularność. 

Przez ten czas szata oraz oprawa graficzna nie zmieniła się za bardzo. Jakoś tak przywyknąłem do tego pierwotnego stanu. Ażeby ułatwić wszystkim odwiedzającym poruszanie się po blogu dodałem kilka zakładek, takich jak Budowa Obserwatorium, Spis Treści czy Zdobyć Messiera. Nadal trzymam się początkowych postanowień. Piszę i publikuję treści o swoich astro-amatorskich doświadczeniach, poczynaniach i osiągnięciach. Cieszę się, że publikacjami udaje się przyciągnąć tak sporą grupę czytelników. Jest to motywujące do dalszego pisania.







Na koniec dziękuję wszystkim czytelnikom za pozytywne komentarze. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na kolejne lata czytając moje skromne wypociny.






 


Pozdrawiam Wszystkich.
Szymon

5 komentarzy:

  1. Pisz, pisz. Póki ktoś to czyta, jest sens to robić. A z tego co widzę, czyta wielu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jest okazja na imprezę. Połączymy to z nadaniem nazwy twojemu obserwatorium.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymon bardzo starannie prowadzony blog. Twoje obiekty które fotografujesz dobrze obrobione. Jednym słowem bardzo dojrzały blog astro. Szaczere gratulacje Twojego jubileuszu . Pozdrawiam Przemo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym co napisał Przemysław Mamot. Blog prowadzony bardzo starannie i przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń