poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zasilacz do Canona 450D






Zbieranie materiału na dobre astro-zdjęcie to zazwyczaj kilka godzin pracy w warunkach polowych. Jeżeli dochodzi do tego niska temperatura to wiadomo, że bateria przy aparacie nie wytrzymuje.














Ja stosowałem do Canona dwie baterie, które musiałem w połowie sesji wymieniać. Nieraz zdarzało się, że bateria padła po kilku minutach naświetlania i materiał był stracony. Trzeba było w końcu coś z tym zrobić. 















Postanowiłem kupić zasilacz do mojego Canonka. Dostałem go na E-bayu, za około 12% ceny, którą musiał bym zapłacić za niego w Polsce. (wliczając przesyłkę z HONG KONGU!!!) :-)))









 






Jest to zwyczajny zasilacz, który na wyjściu ma 7,4V (tak jak bateria Canona 450D) Do tego w zestawie jest adapter baterii ażeby można było wszystko łatwo podłączyć. Od momentu zakupu problem z zasilaniem aparatu się skończył. Pstryk, kabelek do prądu i po kłopocie. Jedynym maleńkim minusem jest kolejny przewód w setupie.








Dane: 
Canon ACK-E5, DR-E5, CA-PS700
Wejście: 100V - 240V 50-60Hz
Wyjście: 7,4V 2,0A


1 komentarz:

  1. "Dostałem go na E-bayu, za około 12% ceny, którą musiał bym zapłacić za niego w Polsce. (wliczając przesyłkę z HONG KONGU!!!) :-)))"

    Oj, standard :) Nie rozumiem w jaki sposób opłaca im się wysyłać jakieś małe pierdółki na drugi koniec świata, często z opcją darmowej wysyłki ;) No, ale cóż, skądś te Chiny stały się potęgą exportową ;)

    OdpowiedzUsuń